Denit activeert SMTP

KPN heeft recentelijk het gebruik van haar SMTP (uitgaande e-mailserver) afgesloten voor iedereen die niet de daadwerkelijke hosting van zijn of haar domein afneemt bij KPN zelf, u kunt dit hier nalezen.

Omdat Denit tot aan vandaag standaard geen uitgaande SMTP diensten heeft aangeboden zijn veel van onze klanten hierdoor in de problemen gekomen. Denit wil echter graag tegemoet komen aan de wensen van haar klanten en heeft de afgelopen twee dagen keihard gewerkt aan een sluitende oplossing, die wij bij deze kunnen aanbieden: het is vanaf nu mogelijk voor alle Denit klanten die gebruik maken van onze shared hosting diensten om ook e-mail te versturen!

 

Uiteraard hebben wij ook meteen een helpdesk artikel voorbereid zodat u de benodigde wijzigingen kunt instellen in uw e-mailprogramma.

 

Als u nog vragen heeft, kunt u uiteraard altijd even contact opnemen met onze Technical Support afdeling via e-mail ts@denit.nl, of via telefoonnummer 020 – 337 1801 (keuzeoptie: 1).

Recent Posts