“Betrokken en behulpzaam”: het Denit klantonderzoek 2018-2019

Bij Denit staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. We willen weten waar onze klanten over te spreken zijn, maar ook waar we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Daarom organiseren we ieder jaar een klantonderzoek. We kregen dit jaar respons van 216 klanten, een behoorlijk aantal. We hebben hun meningen hieronder voor u samengevat.

Een aanbevolen partner

We meten onze klanttevredenheid aan de hand van een simpele vraag: ‘Hoe waarschijnlijk is het dat u Denit aanbeveelt bij anderen?’ Onze klanten beantwoorden deze vraag aan de hand van een score van 1 tot en met 10. Denit scoorde daarbij een 8,11. Een mooi cijfer dat er op wijst dat onze klanten bovengemiddeld blij zijn met onze service. Maar Denit zou Denit niet zijn als we het daarbij zouden laten. We streven altijd naar betere dienstverlening, zodat we in het volgende klantonderzoek op een nog hoger cijfer eindigen.

Tevredenheid in woorden

We vroegen onze klanten dit jaar niet alleen om een cijfer, maar ook om hun ervaring met Denit onder woorden te brengen. Ons netwerk en onze diensten konden meermaals rekenen op lof. “Betrouwbaar netwerk, duidelijke diensten”, zoals een klant het kort maar krachtig verwoordde. Maar wat er echt bovenuit stak was onze proactieve houding en nauwe samenwerking met klanten. Een klant prees ons voor onze “goede bereikbaarheid, deskundigheid en proactiviteit bij het beantwoorden van vragen en voorstellen van een oplossing bij problemen”. Een ander gaf aan: “de samenwerking is goed, met korte lijnen zodat aanpassingen snel toegepast kunnen worden”. En een derde voegde toe: “vakkundig en in staat om goed mee te denken.” Het soort uitspraken waar we trots op zijn.

Nieuw klantenportaal

Ook dit jaar zet Denit zich weer in voor de volle tevredenheid van onze klanten. Dat uit zich onder andere in de ontwikkeling van ons klantportaal: klant.denit.nl. In ons nieuwe portaal krijgen klanten niet alleen meer inzicht in onze dienstverlening, maar kunnen zelf ook meer regelen. Zo kunnen ze gemakkelijk en snel administratieve en technische zaken aanpassen. Met als bijkomend voordeel dat we via het portaal onze dienstverlening nog beter kunnen toespitsen op hun behoeftes. Natuurlijk blijven we onze klanten zoals vanouds ook telefonisch of persoonlijk te woord staan.

Single point of contact

Denit heeft de afgelopen periode veel geïnvesteerd in nieuwe kennis en technieken. Zo verzorgen wij niet alleen volledig gecontaineriseerde oplossingen, maar nemen we ook het beheer van infrastructuur in de public cloud (AWS) op ons. Geen gedoe met verschillende afdelingen en bedrijven: Denit fungeert als single point of contact. En dat is wel zo fijn voor onze klanten, die het immers al druk genoeg hebben in hun dagelijkse bedrijfspraktijk.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan gerust contact met ons op!