Managed Hosting

U wilt ondernemen. Wij willen uw platform beheren.

Wij uw platform, u uw nachtrust.

Vertrouw op Denit.

Denit is uw proactieve managed cloud provider

Denit is dé specialist in managed hosting. Dit houdt in dat wij u graag volledig ontzorgen, zodat u zonder zorgen kunt ondernemen. Managed hosting bij Denit betekent volledige uitbesteding van het systeem- en softwarebeheer tot aan uw applicatie. In de basis blijft u zelf verantwoordelijk voor uw eigen applicaties, maar onze experts kunnen u wel advies en ondersteuning bieden bij changes en applicatie updates. Met managed hosting garanderen we de uptime van uw omgeving. We monitoren uw applicaties en als er zich incidenten voordoen, grijpen we proactief in. We verzorgen de updates van uw systemen. Kortom: met Denit als beheerder van uw hostingomgeving is uw online continuïteit maximaal gewaarborgd.

Download

Behoefte aan meer achtergrondinformatie? Download gratis
> ‘Managed Hosting: Beheer tot aan uw applicatie’.
> ‘Bespaar op hostingkosten’.

Uw applicatie is uw enige zorg

Niet voor niets. Want u wilt zich bezig houden met uw core business. Daarom beheren wij uw omgeving volledig. Dat scheelt u tijd, kosten én zorgen.

Back-up, restore & recovery

In overleg worden gewenste back-up methodes en intervallen ingesteld. Uw bestanden worden automatisch opgeslagen op een geografisch gescheiden locatie en zijn altijd beschikbaar.

Actief ingrijpen bij incidenten

Meldingen van incidenten gaan rechtstreeks naar onze beheerders. Zij grijpen actief in als incidenten zich voordoen. Denit zal zich inspannen om incidenten zonder uw tussenkomst op te lossen.

Proactief technisch advies

Denit doet proactief aanbevelingen om de beschikbaarheid, performance en veiligheid van uw cloud omgeving continu te verbeteren. Denit analyseert de configuratie en performance en signaleert mogelijke bottlenecks. Samen met u of uw ontwikkelaar overleggen we vervolgens of en waar de configuratie bijgesteld moet worden.

Installatie en beheer software

Denit biedt ondersteuning voor zowel besturingssystemen onder Microsoft Windows en diverse distributies onder Linux. Voorwaarde is wel dat het besturingssysteem door Denit is geïnstalleerd.

Trendmonitoring

In het kader van ‘voorkomen is beter dan genezen’ controleren wij uw omgeving actief op mogelijke afwijkingen. We managen groene lampjes in plaats van rode.

Incidentanalyse en rapportage

Na een incident binnen uw cloud omgeving zoeken we naar de oorzaak. Tevens worden incidenten geregistreerd welke niet direct een aanwijsbare oorzaak hebben. Zo kunnen we patronen met mogelijk nadelige gevolgen eerder ontdekken en verhelpen. Na een incident ontvangt u altijd een incident rapport (RFO): Reason for Outage). Hierin vermelden wij onder andere de oorzaak van het incident, de actie die wij hebben genomen ter oplossing van het incident en de preventieve maatregelen die wij hebben genomen ter voorkoming van het incident.

Onbeperkt dataverkeer

U krijgt een onbeperkte hoeveelheid dataverkeer bij uw server. Als uw business groeit en/of pieken in het dataverkeer verwacht dan is dat geen enkel probleem. U betaalt een vast bedrag per maand, zodat u niet achteraf voor verrassingen komt te staan. En dat is fijn!

Vaste contactpersonen

Wij streven naar zoveel mogelijk vaste aanspreekpunten op zowel technisch- als commercieel gebied. Zodoende kennen wij uw cloud omgeving en uw wensen.

Periodiek onderhoud

Denit verzorgt alle periodieke updates van uw serves. Uw omgeving is altijd veilig en up-to-date.

24/7 proactieve monitoring

We onderhouden en monitoren proactief: het datacenter (stroom, temperatuur, koeling), het netwerk (routers, switches, storage), alle hardware (servers, firewalls), ieder besturingssysteem (Linux en Windows) en alle systeemsoftware. Denit bewaakt uw omgeving 24 uur per dag, 365 dagen per jaar en grijpt actief in bij incidenten.

Onbeperkte service en ondersteuning

Bij managed hosting is een onbeperkt aantal supporturen inbegrepen. Denit helpt u onbeperkt met het oplossen van incidenten, het verbeteren van configuraties, het installeren en upgraden van software, migratietrajecten en/of technisch advies.

Periodieke SLA rapportages

Elk kwartaal wordt gezamenlijk vastgesteld of het technische platform nog voldoet aan de toekomst en de verandering in uw organisatie. Gezamenlijk wordt er gewerkt aan de constante verbetering van het technische platform.

Fysiek en/of virtueel

We kunnen zowel fysieke als virtuele servers voor u beheren. Of een hybride oplossing als dat voor u geschikter is.

Klantcases

Wij beheren uw platform, zodat u zonder zorgen kunt ondernemen. Bij Denit zitten klantgerichtheid, proactiviteit en ontzorging in ons DNA. Bekijk onze klantcases en lees meer over de oplossingen die wij samen met onze klanten hebben uitgewerkt.

Plan een whiteboardsessie en ga voor de beste oplossing

Iedere online omgeving is anders en iedere klant stelt andere eisen. Daarom gaan we voor een persoonlijke aanpak. Tijdens een whiteboardsessie stellen we concrete doelen voor uw online omgeving, zodat deze aan uw technische en functionele eisen voldoet. Voor nu en in de toekomst.